Pora na biel, czyli kuchnia z jadalnią w kolorze mleka.

Ostatnio odwiedziłam znajomą parę, która w zeszłym miesiącu wprowadziła się do nowo wzniesionego domu.

Ogromne pomieszczenia, oryginalne korytarze oraz niebanalne meble bardzo mi się spodobały, zatem uważnie oglądałam cały budynek.

Najbardziej zainspirowała mnie kuchnia z jadalnią, gdyż utrzymane są w śnieżnej bieli, a ja nigdy wcześniej nie widziałam takiego pomieszczenia.

W Internecie znalazłam sporo podobnie zaaranżowanych kuchni, m. in. na stronie, podoba się Wam?

Zwykły wpis

Skomentuj

